Har du brug for hjælp?

Vi sidder klar i kundeservice til at hjælpe dig.

Tlf. 70 210 230
Hverdage 7.00 - 18.00
Weekend/helligdage 10.00 - 17.00

Skriv til os eller chat med os

Har du ikke modtaget dit Ungdomskort?

Dit Ungdomskort lander i postkassen cirka 3-12 dage efter, at du har betalt det. Dukker kortet ikke op, kan det skyldes flere ting.

Det er vigtigt, at du reagerer med det samme. Ellers risikerer du, at du ikke får dit Ungdomskort til tiden og skal købe billetter til normalpris. Midttrafik dækker ikke dine udgifter til billetter, som du har købt på grund af for sen betaling.

1. Du har glemt at betale via betalingsmailen

2. Du har betalt via Netbank med forkerte oplysninger

  • Tjek de indtastede oplysninger i din Netbank (OCR-linje og beløb)
  • Skriv til ungdomskort@midttrafik.dk, hvis du finder en fejl
  • Vedhæft screendump og oplys dit stamkortnummer

3. Du har ikke dit navn på postkassen 

  • Send en mail til ungdomskort@midttrafik.dk
  • Fortæl om fejlen og oplys dit stamkortnummer
  • Sørg for at få navn på postkassen hurtigst muligt

4. Andet


Læs mere om Ungdomskort