Spørgsmål og svar om fakturering af kørsel i Flextrafik udført før 17. august 2020

Herunder kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål om fakturering af kørsel i Flextrafik udført før 17. august 2020.

headline here
Hvorfor har jeg fået en faktura fra Midttrafik på handicaptur eller Flextur?

Du har bestilt en handicaptur eller Flextur i tiden, hvor Midttrafik ikke modtog kontant betaling.

Kontant betaling er tilladt igen fra 17. august 2020, hvorfor du ikke modtager faktura på dine ture herefter.

headline here
Hvordan betaler jeg min faktura?
  • Via Netbank:
    Her skal du anvende det BetalingsID som står på fakturaen: +71>xxxxxxxxxxxxxxx<xxxxxxxx.

  • Med MobilePay:
    Ring venligst på tlf. 87 40 82 82 og oplys navn, fødselsdato og det mobilnummer, der betales fra. Familie eller venner kan også overføre beløbet for dig via MobilePay.

  • Hvis Netbank og MobilePay ikke er en mulighed:
    Hvis du ikke har mulighed for at betale med Netbank eller MobilePay, kan du kontakte din bank, som kan hjælpe dig med at betale fakturaen.
    Bemærk det er ikke muligt at samle beløbene.

headline here
Hvad gør jeg, hvis jeg har betalt kontant til chaufføren, selvom det ikke var tilladt i perioden?

Kontakt venligst Midttrafik på tlf. 87 40 83 00.

headline here
Jeg mener ikke, at jeg var ude at køre på den anførte dato – hvad gør jeg?

Kontakt venligst Midttrafik på tlf. 87 40 83 00.

Herefter kan Flextrafik tjekke, hvilken tur du har kørt.

headline here
Hvorfor har jeg modtaget en rykker fra Midttrafik, når jeg ikke har modtaget en faktura?
  • Hvis du er tilmeldt E-boks:
    Hvis du har E-boks, kan du tjekke om fakturaen er modtaget derinde.

  • Hvis du ikke er tilmeldt E-boks:
    Hvis du ikke har E-boks, er fakturaen sendt med posten og den er måske ikke nået frem til dig.

    Hvis du ønsker at få fakturaen tilsendt kan du ringe til tlf. 87 40 82 52 eller skrive til oekonomi@midttrafik.dk. Herefter sender vi fakturaen til dig igen.

    Oplys i mailen om du ønsker at få fakturaen på mail eller fremsendt med posten.

headline here
Min adgang til at bestille tur i Flextrafik app’en er spærret, hvad gør jeg?

Hvis du har gæld, som er forfalden til betaling, vil Midttrafik spærre din adgang til at bestille ture online og via app’en.

Vi har sendt en rykker, som du bedes betale. Når Midttrafik modtager din betaling, åbnes der for din adgang igen.