headline here
Hvorfor kan jeg ikke bestille kørsel?

Telefonisk bestilt handicapkørsel og Flextur:
Fordi du har restance/gæld til Midttrafik.

Online bestilt handicapkørsel og Flextur:
Fordi du restance/gæld til Midttrafik.

headline here
Hvordan kan jeg få lov til at bestille kørsel igen?

Du skal betale din restance/gæld til Midttrafik.

headline here
Hvornår kan jeg bestille kørsel igen, når jeg har betalt min restance/gæld?

Der går 3 hele hverdage fra du har betalt, til du kan bestille igen.

headline here
Hvad sker der med mine forudbestilte ture?

Midttrafik sletter dine forudbestilte ture, hvis du ikke har betalt din restance/gæld.
Midttrafik har også sendt information til dig herom.

headline here
Jeg har betalt min gæld i dag/ i går og vil gerne bestille kørsel.

Du skal vente 3 hele hverdage, fra du har betalt, før der kan bestilles kørsel igen.

headline here
Kan jeg bestille kørsel på en anden kørselsordning end den, hvor jeg har gæld/restance?

Du er spærret på handicapkørsel:
Ja, hvis du ikke har gæld på Flextur, kan du godt bestille ture med den ordning.

Du er spærret på Flextur:
Ja, hvis du ikke har gæld på handicapkørsel, kan du godt bestille ture med den ordning.

headline here
Hvorfor må jeg gerne bestille kørsel på en anden kørselsordning end den, der er spærret?

Du må gerne bestille kørsel på en anden kørselsordning, fordi der er tale om to forskellige kørselsordninger.

headline here
Jeg vil gerne vide mere om min restance/ gæld?

Du kan enten ringe til Midttrafiks økonomiafdeling på tlf. 87 40 82 52 på hverdage mellem kl. 9:00 - 12:00 eller skrive til økonomi@midttrafik.dk.