Chat: Oplysninger om vores specifikke behandlinger af dine persondata
. |
. |
Hvornår og hvordan indhenter vi dine oplysninger? |
I forbindelse med et opkald på chatten afgiver du nogle oplysninger, som vi opbevarer i en kort periode, hvor data vurderes at tjene et evaluerings- og udviklingsmæssigt formål. |
Hvilke typer af oplysninger behandler vi om dig? |
Fornavn, opkaldsinformation (fx ventetid, opkaldstidspunkt og opkaldslængde) samt eventuelt kundetilfredshed, hvis du efterfølgende vælger at evaluere din oplevelse. Vi indsamler ingen følsomme-, fortrolige eller personhenførbare oplysninger med mindre du selv angiver dette i din dialog med vores medarbejder. |
Hvad bruger vi oplysningerne til? |
Vi benytter statistik på fx opkaldstidspunkt, ventetid og opkaldslængde til at evaluere og forbedre servicen. Data fra samtaleloggen bliver som udgangspunkt ikke benyttet til noget. |
Hvad er retsgrundlaget? |
Offentlig myndighedsudøvelse art. 6 e om borgersupport for offentlige myndigheder |
Er der andre modtagere af dine oplysninger? |
Nej |