Har du brug for hjælp?

Vi sidder klar i kundeservice til at hjælpe dig.

Tlf. 70 210 230
Hverdage 7.00 - 18.00
Weekend/helligdage 10.00 - 17.00

Skriv til os eller chat med os

Chat: Oplysninger om vores specifikke behandlinger af dine persondata

.
.
Hvornår og hvordan indhenter vi dine oplysninger?
I forbindelse med et opkald på chatten afgiver du nogle oplysninger, som vi opbevarer i en kort periode, hvor data vurderes at tjene et evaluerings- og udviklingsmæssigt formål.
Hvilke typer af oplysninger behandler vi om dig?
Fornavn, opkaldsinformation (fx ventetid, opkaldstidspunkt og opkaldslængde) samt eventuelt kundetilfredshed, hvis du efterfølgende vælger at evaluere din oplevelse. Vi indsamler ingen følsomme-, fortrolige eller personhenførbare oplysninger med mindre du selv angiver dette i din dialog med vores medarbejder.
Hvad bruger vi oplysningerne til?
Vi benytter statistik på fx opkaldstidspunkt, ventetid og opkaldslængde til at evaluere og forbedre servicen. Data fra samtaleloggen bliver som udgangspunkt ikke benyttet til noget.
Hvad er retsgrundlaget?
Offentlig myndighedsudøvelse art. 6 e om borgersupport for offentlige myndigheder
Er der andre modtagere af dine oplysninger?
Nej