Nyheder

« Tilbage til 'Marts'

08. marts 2017

Ungdomskort: Problemer med at lave bestilte Ungdomskort


Midttrafik har i øjeblikket problemer med at lave bestilte Ungdomskort. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet.

Har du ikke modtaget dit Ungdomskort til dets første gyldighedsdag (se evt. din bestilling på mitungdomskort.dk), kan du i stedet købe kontantbilletter i bussen eller kontantbilletter/klippekort i Midttrafik app.

Når du modtager dit Ungdomskort, refunderer vi det beløb, du har lagt ud, fratrukket det, som Ungdomskortet ville have kostet i samme periode.

Send dokumentation i form af screenshot fra app eller kopi af kontantbilletter til ungdomskort@midttrafik.dk eller til Midttrafik Kundecenter, Kortsalg, Fredensgade 45, 8000 Aarhus C. Hvis du har brugt app, så oplys venligst mobilnummer på den tilknyttede konto.

Vi beklager ulejligheden!

(opdateret 8/3 kl. 14.50)

Cookiepolitik
Facebook tab
Google+