Har du brug for hjælp ?

Vi sidder klar i kundeservice til at hjælpe dig.

Tlf. 70 210 230 (Alle dage 7.00 - 19.00)

Skriv til os eller chat med os

Bedste busselskab 2016

Vi udvikler og tjekker løbende kvaliteten af vores produkter. Derfor kan du i næste uge møde interviewere fra Epinion i bussen, som spørger ind til din tilfredshed. 

Som en del af vores kvalitetstjek, kårer vi det busselskab, som har den højeste kundetilfredshed til Midttrafiks bedste busselskab.

Du vil blive stillet 4 spørgsmål:

  • Hvor tilfreds er du overordnet med den busrejse, du foretager lige nu?
  • Hvor tilfreds er du med chaufførens service?
  • Hvor tilfreds er du med chaufførens kørsel?
  • Hvor tilfreds er du med rengøringen i bussen?

Du skal svare på en skala fra 0-10, hvor tilfreds du er.

Vi glæder os. Og vi håber, at du vil hjælpe, hvis du møder en af interviewerne. 

Kundetilfredshedsmålingen vil udgøre hovedelementet i kåringen, men der indgår også andre forhold. 

Om Bedste busselskab
Bedste busselskab er en del af Midttrafiks incitamentsprogram, der sætter fokus på god kundeservice i busserne. Programmet består også af Bedste chauffør, der hvert år kører i foråret.