Har du brug for hjælp?

Vi sidder klar i kundeservice til at hjælpe dig.

Tlf. 70 210 230 (Alle dage 7.00 - 19.00)

Skriv til os eller chat med os

Betalingslink til Ungdomskort

Flere af vores kunder oplever i øjeblikket problemer med at finde den mail, som vi sender med betalingslink til Ungdomskort.
Det kan skyldes, at mailen kan være havnet i dit spam filter.

Dette problem har vi særligt oplevet ved kunder der benytter:

  • @Hotmail
  • @Outlook
  • @Live

Mailadressen, som dit betalingslink kommer i, hedder no-reply@kortkig.dk. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, så tjek din spammappe/Uønsket mail.

Hvis din mail fra Ungdomskortet er havnet i din spammappe/uønsket mails, kan du med fordel prøve:
1. Markere mailen som ”ikke uønsket”
2. Oprettet no-reply@kortkig.dk som en kontaktperson
Funktionerne for dette varierer fra mailtype til mailtype

Herved skulle du fremadrettet modtager mails om dit Ungdomskort.

Husk, at dit betalingslink kun er aktivt indtil 12 dage før dit Ungdomskort træder i kraft. Derfor skal du tage kontakt til os mindst 12 dage i forvejen, hvis vi skal kunne nå at sende et nyt betalingslink til dig.

Hvis dit betalingslink ikke er aktivt mere, kan du ikke bruge betalingslinket - og vi kan desværre ikke sende dig et nyt betalingslink. Derfor skal du kontakte os hurtigst muligt, og vi sender dig et girokort, som du skal betale på et posthus eller i en bank.

Kontakt os på: ungdomskort@midttrafik.dk eller
Telefon 70 210 230 Tast 1 -  Mandag - fredag kl. 8.00 – 18.00.

 

(Opdateret 17-10-2017)