Er du sikker?

Du er ansigtet udadtil

Serviceværdier
16. marts - 2017

Du har stor betydning, da du oftest er den eneste kontaktperson, som kunden møder i forbindelse med sin busrejse. Derfor er din fremtoning vigtig for kundens tryghed og oplevelse af rejsen:

  • Du taler pænt om dit busselskab, Midttrafik og andre chauffører fx i bussen og på Facebook

  • Du bærer uniform, er velsoigneret og præsentabel:

    Du bærer hver dag den uniform, som du har fået udleveret af dit busselskab. Uniformen skal være ren og pæn. Når du bærer uniform og fremstår præsentabel, giver du kunden en følelse af tryghed og sikkerhed på turen. Spørgsmål vedrørende uniformen stilles til din driftsleder.

  • Du bærer meget gerne Midttrafik navneskilt:

    Navneskiltet er med til at understrege det professionelle indtryk og viser samtidig, at du er et menneske bag rattet.

    Vi anbefaler derfor, at du bærer et Midttrafik navneskilt, og du bestemmer selv, om du vil sætte fornavn, chaufførnummer eller kaldenavn på navneskiltet. 

  • Du kan forstå, tale og læse dansk