Er du sikker?

{{news.DateString}}

{{news.Title}}

Lyt til nyheden: 

Det vigtigste: 

Hvis kunden står fremme ved stoppestedet, så hold ind, også selvom kunden lige er optaget af telefonen.

Læs mere

Du kender det garanteret godt. Kunden ved stoppestedet kigger ned i sin mobil og har ikke lige fokus på, at du er på vej. Som chauffør kan det virke frustrerende, fordi du ikke ved, om kunden skal med bussen eller ej.  

Men det er bare et vilkår i dag, at næsten alle bruger mobiltelefoner mange gange om dagen og særligt i forbindelse med ventetid.

Samtidig skal man huske, at mange kunder i dag bruger telefonen i forbindelse med at tage bussen.

De kan være ved at købe billet i Midttrafik app, eller de har måske åbnet Midttrafik live for at se, hvor langt bussen er. 

Så hvis kunden står fremme ved stoppestedet, så hold ind, også selvom kunden lige er optaget af telefonen.

Vi vil fortsat lave kampagner med jævne mellemrum, der opfordrer kunderne til at gøre sig synlige ved stoppestedet.


Hvor relevant var denne nyhed ?


{{comment.CreatedDate | date:'dd/MM-yyyy'}}

Ingen svar svar
Log ind eller opret bruger for at læse og skrive kommentarer samt for at bedømme nyheden

Skriv en kommentar

{{comment.UserName}}
{{comment.CreatedDate | date:'dd/MM-yyyy'}}

{{comment.Likes}} Svar Ingen svar Skjul svar Vis svar
{{subcomment.UserName}}
{{subcomment.CreatedDate | date:'dd/MM-yyyy'}}
{{subcomment.Likes}}
Svar