Er du sikker?

{{news.DateString}}

{{news.Title}}

Hvis Midttrafik app driller og vises som offline, skyldes det som regel, at bussens wi-fi ’kidnapper’ telefonens forbindelse til internettet. Dermed er Midttrafik app offline, når kunden skal vise dig billetten.

Det betyder, at det roterende logo IKKE vises. I stedet vises teksten: 'Gyldig med manuel kontrol' (se billede). Det er selvfølgelig ikke optimalt - hverken for kunderne eller for dig!

Nu har vi heldigvis fundet en løsning, og udviklerne er sat i gang med opgaven. Du får naturligvis besked her på ChaufførNet, når løsningen er klar. 

Sådan gør du, hvis app’en er offline:
Tjek billetten som normalt. Er zone- og tidsgyldighed ok, er billetten gyldig. Har du mistanke om snyd, kan du slå billet-id op på din rejsekortskærm. Du kan også bede kunden om at trykke på billetten, så den vendes om. Så er du sikker på, at billetten ikke er et billede, der er kopieret. 

Billet, når telefonen er offline:


Hvor relevant var denne nyhed?


{{comment.CreatedDate | date:'dd/MM-yyyy'}}

Ingen svar svar
Log ind eller opret bruger for at læse og skrive kommentarer samt for at bedømme nyheden

Skriv en kommentar

{{comment.UserName}}
{{comment.CreatedDate | date:'dd/MM-yyyy'}}

{{comment.Likes}} Svar Ingen svar Skjul svar Vis svar
{{subcomment.UserName}}
{{subcomment.CreatedDate | date:'dd/MM-yyyy'}}
{{subcomment.Likes}}
Svar