{{news.Title}}
Lyt til nyheden:
Det vigtigste:
Ændringer på Midttrafik Kundecenter fra 17. marts 2019:
- Stop for salg, optankning og ændringer af alle typer rejsekort
- Kunder kan herefter få hjælp og vejledning til at bruge rejsekorts selvbetjening
En stor del af salget på Midttrafik Kundecenter har været pap-periodekortet, som nu bortfalder. Udstedelse og service af rejsekort overgår samtidig til vejledning.
Det betyder, at Midttrafik Kundecenter efter 17. marts ikke længere:
- Udsteder rejsekort (gælder alle typer)
- Opretter eller opsiger tank-op-aftaler
- Udleverer/modtager bestillingsskemaer (dog undtaget førtidspensionister)
- Ændrer kundetype eller betalingskort
Midttrafik Kundecenter vil i stedet vejlede kunderne til at benytte rejsekorts selvbetjening.
Kunder, som ikke på nogen måde har mulighed for at få deres billettype via app eller bestille et rejsekort, vil blive hjulpet på anden vis.
Kundecenteret vil fortsat sælge pensionistkort til Aarhus Kommune (pap), blindekort og Flixbus-billetter.
Man kan også fortsat få nedskrevet samt betale sin kontrolafgift.
{{comment.CreatedDate | date:'dd/MM-yyyy'}}
{{subcomment.CreatedDate | date:'dd/MM-yyyy'}}