Er du sikker?

Gode historier fra Fly High

Her kan du læse gode historier fra Fly High - fra chauffører, som har været afsted.

headline here
Gode historier fra Fly High 1

Steffen Damkjær Thomsen (Fly High 1 d. 30.-31. Januar 2017)
Dag 1. kendt stof som blev præsenteret. Lidt kedeligt, men sjove og gode samarbejdsøvelser 2. dag var spændende og levende fortalt af Asbjørn, meget inspirerende at lytte til. Frisk og levende undervisning, og godt at møde kolleger fra andre busselskaber, udveksle erfaringer fra Midttrafiks område, således at man deler problemstillinger og løsninger. Stof til eftertanke.

headline here
Gode historier fra Fly High 2

Leif Nielsen (Fly High 2 d. 16-.17. februar 2017)
Jeg har deltaget i på dette kursus og kan kun være tilfreds med undervisning samt udbyttet af kurset. Underviserne er efter min mening begge helt i top og giver os rigtig meget. Er man interesseret i sit job så er der noget at hente her. Efter min mening burde alle mindst en gang årlig igennem dette.

Per Nørgård Smed (Fly High 2 d. 16.-17. Februar 2017)
Endelig kom dagene hvor vi skulle på Fly High 2. Som på FH 1, var det et par både spændende, sjove og yderst lærerige dage i selskab med Sofus og Carsten. Kundeservice og konflikthåndtering er emner, som vi næsten ikke kan få nok af. Tiderne udvikler sig og fedt at MT sørger for at vi som chauffører følger med… Sofus og Carsten er jo to forskellige personligheder, men begge dygtige og fangende undervisere – hver på sin dejlige måde, så vi fik seriøse værktøjer med hjem.  Min makker Bent Nors og jeg var så heldige, at komme på et super hold af gode kollegaer fra forskellige selskaber.  Nu venter vi så bare på indkaldelsen til FH 3 . . . (-;

headline here
Gode historier fra Fly High 3

Anne-Mette R. Juncker (Fly High 3 d. 6.-7. marts 2017)
Som altid var det et rigtig godt kursus. Jeg synes man får en masse gode input og får lige genopfrisket hvad god service er......man går jo og luller sig ind i en tummerum. Det er også rart at der er tid til at debattere og at man altid kan få et ordentligt svar. Jeg synes de 2 dage flyver af sted og det må jo være positivt! ;-) Jeg glæder mig allerede til Fly High 4!

Svend E. Christensen (Fly High 3 d. 1.- 2. marts 2017)
Et kærkomment break fra en travl hverdag og samtidig en mulighed for, at få hilst på kollegaer fra andre afdelinger, udvekslet erfaringer og ellers hyggeligt samvær.
Fly High kurser er blevet stedet, hvor vi bliver opdateret inden for de sidste nye tendenser inden for vores arbejdsområde. Det har hidtil været en udbredt opfattelse at Midttrafik alene skulle komme med løsningerne på hverdagens store og små problemer. Jeg tror mange vil være enig med mig i, at vi igennem Fly High har fået en forståelse for, at et bedre samarbejde, er et fælles projekt. Det netop afsluttede kursus var lige som de to foregående kurser, ledet af to engagerede lærere, der gjorde kurset til en god oplevelse med indhold. Er glad for at høre, at man fortsætter rækken med et Fly High 4, og ser frem til næste gang. Vil sige tak for denne gang og glæder mig til næste tur, og ikke mindst den gode forplejning.

Allan Danielsen (Fly High 3 d. 26-27. Januar 2017)
Jeg var på ovennævnte kursus. Jeg synes det var et godt kursus, med gode relevante emner. Veloplagte og velforberedte instruktører. Rammerne også i top.

Mikael Skou (Fly High 3 d. 26.-27. Januar 2017)
Både Sophus og Carsten, giver et godt indblik i Midttrafiks kundeservice, forventninger osv. Det var en super oplevelse, især omkring mobningen på dag 2. Begge undervisninger har en stor og god viden om Midttrafik, så de kan svare på de fleste spørgsmål.

headline here
Gode historier fra Fly High 4

Alice Bech-Larsen (Fly High 4 d. 23.-24. november 2017)
Endnu et godt og vel overstået fly high kursus. Det kan vi takke to dygtige herrer for, en gjæv Skavbo , Henrik , hvis nogen er i tvivl😉 og en fra en østlig kurs , nemlig Asbjørn fra Djurs 😊. Begge med en fantastisk gejst , både med genopfriskning af tidligere kurser og nyt , lytte til hvad vi chauffører havde af små men vigtige spørgsmål og fortællinger fra det virkelige liv . I nogle velfortjente pauser fik vi dejlig frokost med god varieret mad 🍰 og kage til kaffen

Evald Hansen (Fly High 4 d. 15.-16. november 2017)
Vi havde 2 fantastiske dejlige dage, med rigtig mange gode input fra både undervisere og os kursister. Efter sådanne 2 meget lærerige dage, er det som at få ladet batterierne op på ny så vi atter kan yde vores bedste i det skønne job vi har. Jeg synes at kurserne bliver meget bedre fra gang til gang og håber de bliver ved i meget lang tid endnu. Vi bliver for hver gang bedre rustet til at yde en god service. Det må da være til gavn for os alle i branchen og vores kunder. Bliv endelig ved i den gode stil.