Kørslen på både L1 og L2 er indstillet pga. påvirkning fra de høje temperaturer. Indtil videre forventes kørslen genoptaget kl. 22.00. (Opdateret kl. 15.45)
22. oktober 2025
Fra 15.- 20. november gennemfører Aarhus Letbane et større vedligeholdelsesprojekt.
L1 kører ikke mellem Aarhus og Grenaa i hele perioden og bliver erstattet af busser og Flextur.
Læs mere om erstatningsbusser, Flextur og vedligholdelsesprojekt