Har du brug for hjælp?

Vi sidder klar i kundeservice til at hjælpe dig.

Tlf. 70 210 230
Hverdage 7.00 - 18.00
Weekend/helligdage 10.00 - 17.00

Skriv til os eller chat med os

Køb af pendlerkort til borgere

Pendlerkort er et selvbetjeningsprodukt, som kan købes enten på Midttrafik app eller rejsekort.dk

Læs om de forskellige pendlerkort

Det er ikke muligt at købe pendlerkort via elektronisk fakturering.


Hvis kommunen/institutionen/støttepersonen har behov for at hjælpe en borger med at købe pendlerkort, er der følgende muligheder:

Pendlerkort i Midttrafik app
Hvis borgeren har en smartphone og MobilePay eller et betalingskort, kan pendlerkortet købes i Midttrafik app

Pendlerkort  eller rejsekort med pendler kombi på rejsekort.dk
For at købe pendlerkort  eller rejsekort med pendler kombi på rejsekort.dk skal man som minimum bruge en e-mailadresse og et betalingskort (JCB, Maestro, Mastercard, VISA eller dankort).

Hvis borgeren har NemID og e-mailadresse, kan der bestilles pendlerkort eller rejsekort med pendler kombi på www.rejsekort.dk

Se trin-for-trin vejledninger for oprettelse: (gælder ikke førtidspensionister)

Særligt for førtidspensionister
Ovenstående gælder ikke førtidspensionister. Hvis man skal bestille et pendlerkort eller rejsekort med pendler kombi til en førtidspensionist,  skal man udfylde et kundeoprettelsesskema (R100) og et bestillingsskema (P404). Skemaerne skal indsendes sammen med 2 x ID og pensionsmeddelelse til Midttrafik Kundecenter 

Skemaerne kan også bruges, hvis borgeren ikke har NemID.

Hvis borgeren har dankort, kan der oprettes en fornyelsesaftale, så pendlerkortet automatisk bliver fornyet hver måned. Alternativt kan kortet fornyes via selvbetjeningen på rejsekort.dk med betalingskort (JCB, Maestro, Mastercard, VISA eller dankort).