Sådan bestiller du en plustur

Rejseplanen

Du kan kun bestille en plustur, når den tilbydes på Rejseplanen

  • Hvis plustur er en mulighed, vil den fremgå på Rejseplanen som en del af den rejse, du søger på
  • Du bliver herefter guidet til bestillingsportalen, hvor du kan bestille din plustur
  • Første gang du bruger bestillingsportalen, skal du oprette dig som bruger og tilknytte dit betalingskort
  • Du skal være opmærksom på, at det ikke er hele rejsen, du bestiller på bestillingsportalen, men kun din plustur
  • Du kan bestille din plustur indtil en time før turens start, og tidligst 14 dage før

Guide til bestilling på Rejseplanen

Behandling af personoplysninger (Rejseplanen)

Afhentningstidspunkt

Det afhentningstidspunkt du får oplyst ved bestilling, er vejledende. Du får det endelige tidspunkt i ordrebekræftelsen, som du modtager pr. mail.

Bilen kan komme fra 5 min. før til 20 min. efter det oplyste tidspunkt. Det er vigtigt, at du står klar, når bilen kommer. 

Hvis bilen ikke kommer inden for dette tidsrum, kan du ringe på tlf. 87 40 83 00 (tast 0) alle ugens dage kl. 6.00 - 1.00.

Afbestilling

Det er ikke muligt at ændre i en allerede bestilt plustur. Her skal du i stedet afbestille din plustur og bestille en ny på Rejseplanen

Du kan afbestille din plustur på bestillingsportalen under 'Rejseoversigt'. Du skal afbestille senest en time før turens start.

Har du spørgsmål til en allerede bestilt tur, kan du ringe på tlf. 87 40 83 00 (tast 4).

Sms-påmindelse

Du kan tilmelde dig sms-påmindelse, når du opretter dig. Så modtager du en sms 24 timer før og igen 15 minutter før afhentningstidspunktet.

Den sms, du modtager 24 timer før, indeholder det afhentningstidspunkt, som du fik ved bestillingen. I den sms, du modtager 15 minutter før, kan du se det faktiske afhentningstidspunkt, som kan være forskudt fra 5 min. før til 20 min. efter.

Hvis du skifter mobilnummer, skal du huske at ændre det under din kundeprofil.