Fejlmeld rejsekortudstyr

Udfyld formularen herunder for at fejlmelde rejsekortudstyr til helpdesk. 

Din fejlmelding sendes automatisk til rejsekort helpdesk, og du modtager en kopi via e-mail.

Fejlmelding skal ske senest en halv time, før servicevinduet starter.

Helpdesk betjenes på alle hverdage i følgende tidsrum (dog ikke 5/6, 24/12 og 31/12):

  • Mandag - torsdag 7.00 - 15.00
  • Fredag 7.00 - 14.30

Skal servicevindue åbnes før kl. 7.30, skal vi have din fejlmelding senest kl. 14.30 hverdagen før (fredag dog kl. 14.00).

 

Udfyld formular:

Før du kan sende fejlmeldingen skal alle felter med * være udfyldt.

Markeres, hvis det er Buslight-udstyr, henvendelsen drejer sig om.





Vej, nummer, postnummer, by





Hvis kontaktpersonen er en anden, end den der fejlmelder, skrives begges telefonnumre. Der kan kun skrives tal.
Skriv, hvis du har spørgsmål, ønsker eller ris/ros til fejlmeldingsformularen.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp til fejlmelding, kan du kontakte rejsekort helpdesk på tlf. 70 20 10 15 mandag - torsdag 7.00 - 15.00 og fredag 7.00 - 14.30.