Nyheder

« Tilbage til 'Marts'

15. marts 2017

Midttrafik app - får du ikke mail med kodeord?


Vi oplever desværre, at enkelte kunder, der benytter Microsofts mail-tjenester, ikke modtager mails, når de anmoder om en ny kode til Midttrafik app. Det samme gælder mails med kvitteringer for køb i app’en.

Det drejer sig om følgende mail-tjenester:

  • Outlook
  • Live
  • msn
  • Hotmail

Problemet er, at mails fra Midttrafik app havner i spamfilteret.

Vi er i dialog med Microsoft og forventer, at problemet er løst i løbet af et par dage.  

Du kan selv løse problemet her og nu på følgende måder:

1) Tilføj noreply@midttrafik.dk og kvittering@midttrafik.dk til listen over sikre afsendere.

Dette gøres under indstillinger på din mailkonto. Se billede:

Outlook Fejl

2) Kontakt Midttrafik Kundecenter på 70 210 230 mellem 07.00 og 19.00, og få hjælp til at ændre adgangskode eller mailadresse.  

Cookiepolitik
Facebook tab
Google+