Har du brug for hjælp?

Vi sidder klar i kundeservice til at hjælpe dig.

Tlf. 70 210 230
Hverdage 7.00 - 18.00
Weekend/helligdage 10.00 - 17.00

Skriv til os eller chat med os

Her kan du kommentere din køreplan

Har du ønsker fx til ændringer i ruten, ændrede afgangstider eller andre stoppesteder, tager vi det med næste gang, vi laver nye køreplaner. Under formularen kan du læse mere om processen omkring udarbejdelse af nye køreplaner. 

Vi læser og vurderer alle kommentarer, men du modtager ikke et personlig svar på dine input. 

Hvis du gerne vil i kontakt med os vedrørende glemte sager, en dårlig oplevelse i bussen, forsinkelser eller andet, så skriv til os ved hjælp af vores kontakt os-formularer

Når du afgiver dine oplysninger, accepterer du samtidig Midttrafiks privatlivspolitik









Køreplanprocessen

Tak for dine input.

Midttrafik læser og vurderer muligheden for at implementere alle de input, som vi modtager. 

Hvert år reviderer Midttrafik køreplaner. Midttrafik starter planlægningen af nye køreplaner hvert år i juli. I perioden frem til ca. december udarbejder Midttrafik udkast til nye køreplaner. Det sker på baggrund af ønsker og behov fra kommuner/region, busselskaber og chauffører samt den viden vi har om kundernes ønsker og behov.

Det er ikke alle køreplaner, der revideres hvert år, men ruter med større ændringer vil altid være i høring i januar måned. 

Høringen er det sidste element i køreplanprocessen, hvor kunder har mulighed for at se ændringer og komme med bemærkninger, inden kommuner og region træffer den endelige beslutninger om nye køreplaner.