Lyt til nyheden:
Norddjurs Kommune ønsker igen i år at tilbyde borgere og turister gratis bybuskørsel hen over sommeren.
Det betyder, at det er gratis for kunderne at tage bybusrute 1, 2 og 3 i perioden fra og med lørdag 27. juni til og med søndag 9. august 2026.
Log ind
Log ud
Er du sikker?