Midttrafik app/pendlerkort inkl. refusion af pendlerkort

Vi kan bedst hjælpe dig, hvis du udfylder alle oplysningerne i skemaet. Alle felter markeret med * skal udfyldes. 

Refusion af pendlerkort i forbindelse med coronavirus/covid-19

Normalt koster refusion af pendlerkort et gebyr svarende til prisen for otte dage. Denne regel er midlertig ophævet, da mange kunder ikke har mulighed for at bruge deres pendlerkort pga. coronavirus/covid-19. Det betyder, at du i en midlertidig periode, kan få refunderet alle de dage, du har tilbage på dit pendlerkort. 

Ønsker du at få dit pendlerkort refunderet, skal du udfylde formularen nederst på siden, men kun hvis du har kortet i Midttrafik app. (Felterne "Telefonmodel" og "Version" kan du blot udfylde med et "x").

Hvis du har pendlerkortet på rejsekort, skal du kontakte Rejsekort Kundecenter

Hvis du har pendlerkort i DSB app eller Arriva app, skal du kontakte dem.

Refusionen beregnes fra den dato, hvor du har udfyldt formularen. Der kan gå nogle dage, før dit pendlerkort bliver deaktiveret, men du må selvfølgelig ikke bruge dit pendlerkort længere, når du har søgt om refusion. Gør du det alligevel mister du retten til refusion.

Da vi forventer stor travlhed, kan der gå op til tre måneder, før du får pengene overført til din NemKonto. 

Vær opmærksom på, at du ikke modtager en bekræftigelse fra Midttrafik, når pengene overføres til din NemKonto. 

Før vi refunderer beløbet til din NemKonto indhenter vi dit cpr-nr. i cpr-registret. Vi videregiver ikke dit cpr-nr. til andre.

Du har som registreret altid mulighed for at få indsigt i hvilke oplysninger, som vi har registreret om dig, og til at få berigtiget disse oplysninger, hvis de måtte vise sig ikke at være korrekte, jf. persondataloven kapitel 9 og 10.

Ungdomskort på app

Hvis du har spørgsmål til Ungdomskort på Midttrafik app, skal du bruge formularen til Ungdomskort

Spærring af konto

Ønsker du at spærre din konto, skal du blot oplyse navn, e-mail og det telefonnr. der er oprettet i Midttrafik app. Skriv 'Spær konto' under Spørgsmål, ris eller ros.

Se eventuelt, om dit spørgsmål allerede er besvaret under Spørgsmål og svar om Midttrafik app

Vores svartid er syv hverdage.



Alle henvendelser vil blive brugt i vores arbejde på at forbedre kvaliteten og forholdene for vores kunder.