Opdatering af selvbetjening til Flextur og handicapkørsel

10. maj 2022 blev midttrafik.flextrafik.dk og Flextrafik app’en opdateret. Du skal blot benytte det samme link midttrafik.flextrafik.dk eller Flextrafik app’en, som du plejer.

Opdateringen sker for at leve op til de lovgivningsmæssige krav om webtilgængelighed og beskyttelse af persondata. 

Du skal oprette dig igen

Når du møder den opdaterede version, skal du oprette dig igen som bruger. Det skyldes, at der fremover er krav om oprettelse med NemID eller MitID. Når du er oprettet, kan du bestille ture, som du plejer, enten online eller i app’en.

De ture, du allerede har bestilt inden 10. maj, skal du ikke genbestille eller bekræfte, og du vil blive hentet på den aftalte dato og det aftalte tidspunkt.

Hvis du er vant til at bestille dine ture pr. telefon, kan du fortsætte med det, som du plejer.

Hjælp og vejledning

Du kan finde svar på de fleste spørgsmål her

Hvis du har brug for hjælp, når du skal oprette en ny bruger og bestille din første tur, kan du se vejledningsfilmene eller hente en vejledning som pdf herunder. 

Midttrafik.flextrafik.dk

Flextrafik app'en

Hvis du ikke fandt den hjælp, du søgte, kan du ringe til os på tlf. 87 40 83 00 (tast 6) alle hverdage kl. 9.00 - 12.00.